czwartek, 6 maja 2010

UDAŁO SIĘ ! Ekskluzywny wywiad z Ewą farną !




Po stosunkowo długim oczekiwaniu udało przeprowadzić mi się wywiad z Ewa Farną. Co warte dodania jako jedynemu z obecnych tam dziennikarzy. Młoda piosenkarka zachwyciła mnie tym razem nie tylko swoja uroda. Oprócz wspaniałego wyglądu Ewa jest bowiem sympatyczną i inteligentną dziewczyną. Zarówno wywiad jak i zdjęcia są są mojego autorstwa jednak nie poradziłbym sobie bez Miśka do którego kieruje podziękowania. W wersji papierowej wywiad do przeczytania tylko w MM Pabianice.

Moje Miasto: Czy koncert w tak małym mieście jak Pabianice to taka sama przyjemność jak występ na największych scenach naszego kraju?
Ewa Farna: Nie ma różnicy czy występuję w Warszawie czy w Pabianicach. Sama pochodzę z małej, świetnej miejscowości. Ludzie w takich miastach bawią się lepiej, bo nie codziennie mają takie koncerty.
MM: Co pomyślałaś, kiedy usłyszałaś, że zagrasz w Pabianicach? Znałaś wcześniej nasze miasto?
E.F.: Niestety, jestem kompletnie zdezorganizowana w takich sprawach. Gram koncerty w Czechach, na Słowacji i w Polsce, ciężko zapamiętać wszystkie miejscowości. Jest mi wstyd, że nie kojarzę Pabianic, ale bardzo podoba mi się nazwa miasta.
MM: Masz na swoim koncie wiele prestiżowych nagród muzycznych. Jest wśród nich jakaś ulubiona?
E.F.: Nie mam ulubionej nagrody. Każdą dostałam dzięki moim fanom, więc wszystkie są tak samo ważne.

MM: Mimo młodego wieku jesteś jedną z najbardziej rozpoznawalnych artystek zarówno w Polsce jak i w Czechach. Jak wyobrażasz sobie swoja karierę za 10 lat?
E.F.: Za dziesięć lat prawdopodobnie będę myślała o własnej rodzinie. Zawsze powtarzam, że kariera nie jest dla mnie najważniejsza, więc myślę, że w pewnym momencie pójdzie ona na bok. Chcę śpiewać, chcę, by była to moja praca, ale rodzina jest najważniejsza.
MM: Jak na Twoją sławę reagują znajomi? Nie są zazdrośni, że jesteś gwiazdą?
E.F.: Nie czuję się gwiazdą i moi znajomi na pewno tak mnie nie odbierają. Są niezmiennie Ci sami i wolimy rozmawiać o tym, w co się ubiorę niż o mojej karierze.
MM: Czy jest w świecie muzyki polskiej albo zagranicznej ktoś, na kim się wzorujesz ?
E.F.: Nie wzoruję się na nikim, ale są zespoły i wokaliści, którzy mi się podobają. Słucham bardzo różnej muzyki, dlatego lubię zarówno Dodę jak i U2. Nie mam natomiast kogoś na kim się wzoruję.

MM: Powiedziałaś kiedyś, że niektórzy twoi współpracownicy traktują Cię jak dziecko. Czy naprawdę tak jest?
E.F.: Nie, czasami po prostu tak się czuję, a nie chciałabym, aby tak było. Dogadujemy się dobrze i rozmawiamy jak równy z równym. Nie ma i nie może być czegoś takiego, że ktoś nie chce mnie słuchać, bo jestem dzieckiem. To wszystko musi grać. Inaczej nie można tego nazwać współpracą. Muszę się jeszcze wiele nauczyć i doskonale o tym wiem, ale chcę normalnie współpracować z ludźmi.
MM: Jakie jest Twoje największe hobby oprócz śpiewania?
E.F.: Sport. Jeździłam zawodowo na nartach, grałam w tenisa. Ogromną przyjemność sprawia mi także taniec. Najbardziej jednak lubię śpiewać.

7 komentarzy:

  1. a nie powiedziałeś jej jak ją wielbisz? ja bym się jej na szyje rzuciła. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No jesteś szalony no!!! Kuuurde!!! Marzenie się spełniło!!! Jeeeee!!! Jestem z Ciebie dumna! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa, Ewa, Ewa.. xdd haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Słonko, pytanie Ci jedno uciekło CHYBA :D
    jakbyś chciał mi podziękować za tę skromną uwagę, to jestem dostępna pod telefonem od 2:30 do 5:00 nad ranem :P to czas mojego najgłębszego, najmilszego snu i bardzo, bardzo bym chciała, żebyś mnie obudził <3
    no dobra, nie jestem zgryźliwa... ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. poprosiłeś ją o numer telefonu ;P?

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, szkoda, że wcześniej nie pomyślałam, bo bym Ci powiedziała "Nie to, żeby Cię podpuszczała, ale nie powiesz Farnie że z Tobą jest fajnie gdy słyszysz LA LA LA LA" xd
    Wiadamo, część dialogu na pewno zostawił dla siebie więc niewiadomo o co ją tam jeszcze poprosił xd

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr tttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllleeeeeeeeeeeeeeffffffffffffffffooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuuuuuu żżżżżżżżżżżżżżżaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllluuuuuuuuuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń